בצפת נסגר מרכז פעילות של כת מיסיונרית

פעילות נחרצת של ארגון 'אור לאחים', הביאה לסגירתו של מרכז פעילות של כת מיסיונרית שנעץ ציפורניו ומלתעותיו בעיר הקודש צפת.

אל הארגון  הגיע מידע מזעזע, על חשש לפעילות מסיונרית במסווה של חלוקת מצרכים לנזקקים, שמתקיימת מתוך מבנה השייך לעיריית צפת.

המדובר הוא בפעילות של אנשי הקהילה המיסיונרית המכנה עצמה בשם בומבסטי מסווה ומתעתע: 'נהרי מים חיים', שהפעילה את מה שכינו 'מרכז עזרה הומניטרי' במקלט הציבורי ברחוב מליבו 2 (סוף רחוב הגולן מצד ימין).

מנהל האגף למאבק במיסיון ב"אור לאחים", הרב בנימין וולקן, כתב אל שוקי אוחנה ראש עיריית צפת והעמידו על העובדה שקהילת 'נהרי מים חיים' הינה קהילה משיחית ידועה שמרכז פעילותה המיסיונרית נמצא בעיר כרמיאל.

הוא הרים מולו אל המסך המאפיל על מעשי המיסיונרים וציין כי תחת מסווה של פעילות הומניטרית, מבקשים אותם מיסיונרים להקים חדר פיקוד קדמי בעיר צפת, לפתות יהודים תמימים תוך התמקדות בקהילת העולים החדשים, יוצאי חבר העמים, לשכנעם להמיר את דתם ואת דת אבותיהם, השם ישמור.

עוד ציין כי בנוסף לחומרת המעשים של הקהילה, מדובר בפעילות מתוך מקלט ציבורי שאמור לשמש את כלל תושבי העיר צפת בעיתות חירום.

הרב וולקן כתב כי מחריד לגלות שפעילים מיסיונרים מנצלים את טוב ליבה של העירייה ועושים שימוש נואל במבנה ששייך לעירייה ולציבור כולו, וקיים חשד שהם יפעלו למטרות שכנוע של יהודים. הוא קרא לראש העיר לצאת חוצץ נגד התופעה החמורה, להסיר מכשול מדרך התושבים, ולמנוע את פעילות המסיונרים מתוך המבנה הנ"ל.

העתקי המכתב שוגרו אל הרב שמואל אליהו – רב העיר, הרב ירמיה קפלן – מרבני העיר ואל חברי מועצת עיריית צפת וצורפו אליו תמונות המתעדות את המבנה והשלט של הקהילה המשיחית.

הפעילות הציבורית הועילה והובילה לכך שהמרכז של המיסיונרים סגר את שעריו

תגובות

תגובות פייסבוק