בניגוד לחוק ולפקודות – ארגון מיסיונרי נוצרי החדיר לצבא מערך לשכנוע יהודים להמיר דתם

ארגון "אור לאחים" חושף:
בניגוד לחוק ולפקודות – ארגון מיסיונרי נוצרי החדיר לצבא מערך לשכנוע יהודים להמיר דתם
תיעוד על חייל שנשבע ביחידה על ספר תנ"ך ולהבדיל "הברית החדשה" שהתקבל מהארגון המיסיונרי "נתיבה" ותוכניתו בשם "נצור"
ארגון מיסיונרי נוצרי החדיר לצבא, בניגוד לחוק ולפקודות, מערך לשכנוע יהודים להמיר דתם. אל ארגון "אור לאחים" הגיע תיעוד על חייל שנשבע ביחידה על ספר תנ"ך ולהבדיל "הברית החדשה" שהתקבל מהארגון המיסיונרי "נתיבה" ותוכניתו לניצור חיילים בשם "נצור".
הרב בנימין וולקן מנהל האגף למאבק במיסיון ובכתות בארגון "אור לאחים", כתב אל הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי, אל הרב הראשי לצה"ל תת אלוף הרב אייל קרים, והעמידם על התופעה החמורה, שלאחרונה, חדר ארגון "נצור" המשיחי-מיסיונרי לתוככי צה"ל, ע"י מתגייסים "משיחיים" שעברו הדרכה בכנס מיוחד איך "לבשר" בתוך צה"ל.
הוא הצביע במכתבו על ספרון המיועד לפנקס החוגר, שחולק לחיילים על ידי הארגון המיסיונרי, ממנו ניתן להתרשם על הדרך שבה המיסיונרים מתדרכים בצורה שיטתית ממוקדת, איך לפנות לחייל חילוני או אתאיסט ואיך לפנות לחייל דתי.


בתמונה המצורפת למכתב נראה חבר חייל שנשבע על התנ"ך ולהבדיל על "הברית החדשה", כשעל הכרך סמל של ארגון "נצור". מדובר בטקס השבעה של טירוני שריון, מחזור אוגוסט 21, שהתקיים באנדרטת השריון בלטרון.
הרב וולקן כותב כי ברור הדבר שאם יהודיה השולחת את בנה יקירה לצה"ל, אינה מוכנה לחשוף אותו לסכנה של הטפה מיסיונרית נוצרית-משיחית! מה גם שכאמור, הדבר מנוגד לחוק ולפקודה.
"אור לאחים" דורש מהצבא לוודא כי הצבא על שלוחותיו עושה את כל הנדרש כדי לסכל פעילות בלתי חוקית ואנטי יהודית זו.
גורמים בכירים ברבנות הצבאית מסרו לערוץ 20 כי: "הצבא הוא כור היתוך של החברה הישראלית וככזה ראוי לשמור עליו מחוץ לקמפיינים מיסיונריים. הרבנות הצבאית פועלת באופן משמעותי לטובת חיזוק רוח צה"ל ולמען כלל חיילי צה"ל מהדתות השונות. מציאות בה מנסים גורמים חיצוניים מיסיונרים להסתנן לתוך צה"ל היא הזויה ומסוכנת".
מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הפנייה טרם התקבלה בלשכת הרמטכ"ל, לכשתתקבל תענה במישרין לפונה".
ב"אור לאחים" מציינים כי לפני עשרות שנים, הרחיק שר הבטחון אז, יצחק רבין המנוח, מיסיונר שניסה לפעול בצבא. רבין אמר אז: "ניצול תפקיד צבאי לצורך הטפה לדת הוא פסול". אגב, רבין סייג זאת כמובן באשר לפעילות הסברה על מורשת ישראל בצבא מטעם גורמים צבאיים המורשים לכך, המדינה, מדינה יהודית.

תגובות

תגובות פייסבוק